• De activiteitencommissie

Even voorstellen.....

De Activiteitencommissie,

Een aantal mensen zijn benaderd door het bestuur om zich in te zetten voor de voetbalvereniging Scherpenzeel, en dan met name de gebeurtenissen buiten het "echte voetbal" om.

Het doel van deze commissie is het organiseren van diverse activiteiten buiten het beker en of competitievoetbal om. Denk hierbij aan het jaarlijks terugkerende Sponsortoernooi, het Oktoberfest en nog vele andere activiteiten. Uiteraard zullen wij dit in nauw overleg doen met andere betrokkenen binnen onze vereniging.

De datums wanneer de activiteiten plaatsvinden staan in de agenda op de website.

De commissie bestaat uit: Ton Jetten, Miriam van Leuveren , Astrid Mandersloot, Wendy Mandersloot, Dennis Molhoek, Gitta Molhoek, Rick Valkenburg, Jules Voogt, Willeke v Voorthuizen, Eep Willems en Peter v Zanten.