• Inschrijven Club van 100

Onze Club van Honderd is inmiddels uitgegroeid tot bijna 110 leden.  Al deze toegewijde leden doneren jaarlijks € 45,38, waardoor wij als vereniging zeer bruikbare investeringen kunnen doen.

Aankomend jaar bijvoorbeeld dachten we aan een investering in de mensen die dit mogelijk maken.  De mensen die blijven volharden in het geven aan V.V.Scherpenzeel verdienen zelf ook schouderklopje in de vorm van zorgeloze avond in onze steeds mooier wordende kantine.

Dit dus in de eerste plaats, ten tweede willen we ook weer iets tastbaars voor het algemeen goed van de vereniging.  En daarbij hebben wij uw hulp nodig.  Graag zien wij suggesties van onze leden aangaande nieuwe bestedingen.  Alle ideeën zullen zorgvuldig bekeken worden en uiteindelijk zal in overleg met het Dagelijks Bestuur een juiste keuze worden gemaakt.  Alvorens er een definitieve keuze gemaakt zal worden, wordt het te bepalen doel in het clubblad gepubliceerd.  De leden van de Club van 100 mogen hiertegen een bezwaar indienen.  Als blijkt dat er meerdere bezwaren zijn aangetekend kan het te bepalen doel heroverwogen worden.  Mail uw suggestie naar een van onderstaande adressen.

Om u voor te zijn, hebben we zelf ook heel even nagedacht.  Daaruit is voortgekomen dat de Club van 100 gewoonweg nog meer leden kan gebruiken. Door ons exclusieve bestand uit te laten groeien tot 150 leden lijkt ons geen utopie.  Wellicht dat de maker van het prachtige bord wel weer even de schuur in moet voor het verwezenlijken van een aantal aanpassingen, maar ook deze blikvanger is ter verfraaiing van het clubhuis.

Maak mensen attent voor onze Club van 100.  Op de website en hieronder is het inschrijvingsformulier te vinden.  Wacht hier niet te lang mee, eind februari sluit de inschrijving voor aankomend jaar.  Het is dan ook niet ondenkbaar dat een nieuw lid het inschrijvingsformulier invult, het voorziet van een bestedingsidee en het vervolgens mailt naar een van de twee e-mailadressen.

Wij zien uw correspondentie van harte tegemoet.

Inschrijfformulier (pdf)

Met vriendelijke groet,