• Scherpenzeel krijgt pak slaag van DOS '37

VRIEZENVEEN/ SCHERPENZEEL Nog één wedstrijd en het seizoen is voor Scherpenzeel voorbij. En wat een opluchting is dat. Want het seizoen duurt voor Scherpenzeel op deze manier zo lang…

Zaterdag werd in Vriezenveen de zevende nederlaag op rij geincasseerd. Nu was DOS'37 te sterk: uitslag 5-2. Volgens trainer Dik Peters van Ton 'was er sprake van een herhaling van zetten'. Ofwel: hij miste spelvreugde en bezieling bij zijn spelersgroep. ,,Dat is natuurlijk al weken het geval. Ik probeer het wel om te keren, maar het zit er bij ons al weken niet meer in. Het is over bij ons.\"
    Positief waren wel de twee treffers van Nehkomi Veldt en het optreden van jeugdige talenten als Kay en Sven van der Harst.

Verder was het een wedstrijd om snel te vergeten, of zoals Peters van Ton stelt: ,,Achteraf had deze wedstrijd me gestolen kunnen worden.\"

Bron: BDU